Welkom op mijn reisblog!

24 april 2016

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Het derde deel van onze toch staat voor de deur ! Deze keer fietsen wij van Cadillac, nabij Bordeaux in Frankrijk tot Burgos in Spanje.

We vertrekken morgen zaterdag met de auto naar Bordeaux. Maandag vertrekken wij met de fiets vanuit Cadillac.

We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    24 april 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jan Van Gyseghem:
    Beste Helga en Guy
    Ongetwijfeld een fantastisch moment, deze start van de derde fase van de grote tocht! Deze keer jumpen jullie ook de Pyreneeën over, dat maakt de rit nog een stuk spannender. Ook rijden door de grote, indrukwekkende landschappen van het Spaanse binnenland wordt zeker iets heel bijzonder. Het is alvast meegenomen dat Guy een vlot mondje Spanjools spreekt als hij een pintje drinkt :).
    Wij wensen jullie alvast een veilige en onvergetelijke tocht toe, zo veel mogelijk onder een heerlijke lentezon. De meteo ziet er voor de eerste dagen al niet zo slecht uit.
    Als wij kunnen helpen op het thuisfront, laat dan zeker horen. Wij volgen met veel belangstelling het verloop via deze leuke blog.

met hartelijke groeten van Jan en Marleen en de zegen van de Jaques
  3. Kathleen De Smet:
    Beste Helga en Guy ,
    Bon voyage !
    Leuk om via deze weg ook een beetje "voyeur" te mogen zijn en dus reizen we graag een beetje mee ..

Groetjes !

Kathleen & Willem
  4. Angela:
    30 april 2016
    Jullie hebben er blijkbaar zin in ! Geniet van jullie tijd samen. Dit wordt een mijlpaal.
  5. Dirk Huyghe:
    1 mei 2016
    Dag Helga en Guy, dag beste doorzettertjes!

Alvast veel klimplezier, een prettige reis en een behouden terugkeer.
  6. Jo De Ridder:
    1 mei 2016
    Aan de vooravond van de start voor deel 3; nog amusante, veilige en avontuurlijke pelgrimsritten gewenst! Geniet van de zovele prachtige momenten na de inspanning :-)
    Goeie reis, bonne voyage y buenas vacciones!
    Jaja Guy, het spaans komt eraan ;-)
    Salut
  7. Lieve Huys:
    2 mei 2016
    Hey Helga, ik wens je een fantastische rit toe! Geniet ervan met volle 'teugen' (dat zal ook wel gebeuren denk ik :-) )
    Tot binnenkort en hou het veilig he!
    Lieve
  8. Paul De Ridder:
    2 mei 2016
    Het zware werk komt er aan. Gelukkig heb je dat motortje in je
    fiets laten plaatsen .Nu nog de wind in de rug , goede benen,veel
    adem,goed eten,weinig sangria en alles loopt op wieltjes.
    Ik wens jullie een mooie,onvergetelijke reis.
    Papa
  9. Walter Jan Penders:
    Beste Helga en Guy,
    Drie wespen en twee broden en ze vlogen erdoor destijds. Voor jullie, een portie doorbijten en een portie spierpijn en jullie vliegen over de Pyrreneen. Succes en vooral veilige rit
    Ilse en Walter